tisdag 24 maj 2011

Mår inte bra.........

Vill bara bort, bort från de här helvetet!
Jag hatar mig själv och ............
Livet är världslöst, skulle fan... vilja lämna allt nu!

Idag har jag varit i skolan.
Vi hade vandringsdag det var väl kul -.-
Men hade rätt kul med Cajsa och Linneéa.
Sen åkte jag hem med Hanna sötan :D
Min farfar hämtade oss snäll är han.
När vi kom hem så skulle Hanna gå ut med sin hund men sen kom hon ner till mig.
Vi åkte till stan :)
Först va vi och fikade och sen så gick vi runt och chilla lite.
Först köpte jag en klänning på H&M men ångrade mig så lämnade tillbaka den (IDIOT).
Sen skulle jag köpa ett par shorts med USAS flagga på men va slut i min storlek -.-
Så köpte ett linne och ett par shorts på ONCE linet är rött och shortsen också (nörd).
Men shortsen var för små dom också -.-
Men nu ska jag inte göra så mycket mer än att kolla på  ´´Fyra Brölopp´´


ps.... är lite glad för ska fixa naglar snart, Happy bokade tid idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar