måndag 6 juni 2011

Underbar dag :D

Hej på er:)
Förlåt för dålig uppdatering men har inte hunnit/årkat.
Jo va har hänt i dag då, jo jag har solat!
Hatar att sola men det var rätt skönt en då hehe ;)
Solade i 3 timmar gö skönt asso...
Men farbror va förbi vi hade det rätt mysigt.
Vaknade 12.30 i morse så sov bort nästan halva dagen:/
Men som sagt så har jag nästan solat hela dagen :)
Nu sitter jag ut och surfar lite haha XD
I morgon är det skola...
Efter att ha varit ledig i 5 dagar sÅ ska man tillbaka till he..... Igen.
Och sen så slutar man om 3 dagar, bättre att sluta i morgon på en gång i stället XD
I morgon så ska vi på så kallad skolresa till roksjön, ja ni hör själva vi ska till en sjö!!
Vi har inte varit på skolresa sen 2:an och då var vi på en bondgård -.-
Kul?
Aja, snart slutar man & det ska bli så jävla skönt ska ni veta.
MEn nu tror jag att jag ska gå in och titta på tv:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar